دانلود پایان نامه های ارشد

پروژه - تحقیق - سمینار : دانلود پایان نامه های ارشد

دانلود پایان نامه های ارشد

پروژه - تحقیق - سمینار : دانلود پایان نامه های ارشد

دانلود ارشد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست ...

2-3-2 ملزومات مصرفى و خدمات 17
2-4 طبقه بندی دستگاه گلوکومتر از نظر نوع کالا 17
2-5 رفتار خرید مصرف‌کننده 18
2-6 گرایش خریدار 18
2-7 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی 18
2-8 تعریف رفتار مصرف‌کننده 19
2-9 نکات کلیدی رفتار مصرف کننده 20
2-10 چرا مطالعه رفتار مصرف کننده مهم است؟ 21
2-11 رفتار مطلوب خریدار صنعتی 22
2-12  رفتار خرید سازمانی: ویژگی‌های اصلی 23
2-13رفتار خرید سازمانی 29
2-14عوامل مؤثر بر خریداران صنعتی 31
2-15 تاریخچه مختصر در باره کنترل قندخون توسط گلوکومتر 33
2-16 تعریف متغیر های مستقل تحقیق 34
2-16-1 تعریف کیفیت 34
2-16-2 تاریخچه کیفیت 35
2-16-3 فلسفه ی دمینگ 36
2-17 کنترل کیفیت و تئوریهای آماری 37
2-18 کیفیت در ژاپن 38
2-19 نگرشهای کیفیت 38
2-20 فرضیه های مدل کیفیت جامع 40
2-21 دوره های مرتبط با ابزارهای مهندسی کیفیت 41
2-22 کیفیت در تجهیزات پزشکی 42
2-23 کیفیت در دستگاه گلوکومتر 45
2-24 قیمت 47
2-25 تعریف قیمت‌گذاری‌ 48
2-26 اهداف قیمت گذاری 48
2-27 روش های قیمت گذاری 50
2-28 خدمات پس از فروش 51
2-29 عناصر اصلی و تشکیل دهنده ی خدمات پس از فروش 52
2-30 خدمات پس از فروش در زمینه ی تجهیزات پزشکی 53
2-31 نام و نشان تجاری 53
2-32 مدیریت نام تجاری 53
2-33 تدوین راهبرد نام تجاری 54
2-34 وفاداری به نام تجاری 59
2-35 روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند 61
2-36 بازار کالاهای با دوام 61
2-37 بازار خدمات 62
2-38 پیشینه به تفصیل 62


2-39 پیشینه ی خارجی 71
2-40  خلاصه ی فصل 80
فصل سوم : روش شناسی تحقیق 81
3-1 مقدمه 82
3-2روش پژوهش 82
3-3 آمار توصیفی 83
3-4 آمار استنباطی 83
3-5 جامعه آماری 83
3-6 تعریف نمونه 84
3-7 ابزار گردآوری پژوهش 85
3-8 اعتبار(روایی) 86
3-9 روایی پرسشنامه 87
3-10 پایایی 87
3-11 روش های تجزیه و تحلیل داده ها 88
3-12 ساختن درخت سلسله مراتب تصمیم 89
3-13 نرمال بودن متغیرها 89
3-14خلاصه ی فصل 90
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 91
4-1 مقدمه 92
4-2 آزمون نرمال بودن 94
4-3 اولویت بندی معیارهای کیفیت 101
4-4 اولویت بندی معیارهای خدمات پس از فروش 104
4-5 اولویت بندی معیارهای قیمت 106
4-6 اولویت بندی معیارهای برند 108
4-7 رتبه بندی نهایی زیرمعیارها در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر 109
4-8 خلاصه ی فصل 110
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها 111
5-1 مقدمه 112
5-2 نتیجه گیری و خلاصه ی یافته ها 113
5-3 پیشنهادات مبتنی بر یافته های پژوهش 116
5-4 پیشنهاد برای پژوهش های بعدی 118
5-4 محدودیت های تحقیق 118
5-4-1 محدودیت خارج از اختیار محقق 118
5-4-2 محدودیت در اختیار محقق 118
5-5 خلاصه ی فصل 118
فهرست منابع 119
پیوست الف 124
پیوست ب 134

یک مطلب دیگر :


فهرست جداول
جدول 2-1  تفاوت‌های عمده بین بازارهای صنعتی و مصرفی 24
جدول 2-2 پنج نگرش به رویکرد کیفیت 39
جدول 2-3 قیمت برخی دستگاههای گلوکومتر موجود در بازار 51
جدول 2-4 خلاصه ی تحقیقات داخلی 72
جدول 2-5 پیشینه ی تحقیقات خارجی 78
جدول 4-1: آزمون کولموگروف 94
جدول 4-2: آزمون تی تک نمونه 95
جدول 4-3: آزمون تی تک نمونه 96
جدول 4-4 ماتریس مقایسه زوجی عوامل موثر در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر 100
جدول 4-5 وزن معیارهای اصلی 101
جدول 4-6 ماتریس مقایسه زوجی عامل کیفیت در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر 102
جدول 4-7 رتبه بندی معیارهای کیفیت 103
جدول 4-8 ماتریس مقایسه زوجی عامل خدمات پس از فروش در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر 104
جدول 4-9 رتبه بندی معیارهای خدمات پس از فروش 105
جدول 4-10 ماتریس مقایسه زوجی عامل قیمت در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر 106
جدول 4-11 رتبه بندی معیارهای قیمت 107
جدول 4-12 ماتریس مقایسه زوجی عامل برند در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر 108
جدول 4-13 رتبه بندی معیارهای برند 108
جدول 4-14 وزن نهایی زیرمعیارهای تصمیم گیری در خرید دستگاه گلوکومتر 109
جدول 5-1: وزن متغیرهای مستقل 114

فهرست نمودارها
نمودار 4-1 درصد فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 92
نمودار 4-2: نمودار دایره ای درصد فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 93
نمودار 4-3 سن پاسخگویان 93
نمودار 4-4 مقایسه کیفیت و خدمات پس از فروش 97
نمودار 4-5 مقایسه عامل کیفیت و قیمت 97
نمودار 4-6 مقایسه عامل کیفیت و برند 98
نمودار 4-7 مقایسه عامل خدمات پس از فروش و قیمت 98
نمودار 4-8 مقایسه عامل خدمات پس از فروش و برند 99
نمودار 4-9 مقایسه عامل قیمت و برند 99
نمودار 4-10 وزن معیارهای اصلی 100
نمودار 4-11 اوزان معیارهای کیفیت 103
نمودار 4-12 اوزان معیارهای خدمات پس از فروش 105
نمودار 4-13 اوزان معیارهای قیمت 107
نمودار 4-14 اوزان معیارهای برند 109

فهرست اشکال
شکل 1-1 مدل تحقیق 7
شکل 2-1 مدل رفتار خرید صنعتی ولفگنگ 26
شکل 2-2 مدل رفتار خرید صنعتی نیکلس 27
شکل 2-3 مدل رفتار خریدار صنعتی آرنز 27
شکل 2-4مدل رفتار خریدار صنعتی گاردیال و ودرف 28
شکل 2-5 مدل رفتار خریداران صنعتی رسمی 29

چکیده :
تجهیزات پزشکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در زندگی انسان هستند و بازار تجهیزات پزشکی نیز بخش قابل توجهی از داد و ستدهای مالی را به خود اختصاص می دهد.بنابراین بازاریابی تجهیزات پزشکی امری حائز اهمیت است.از طرفی بیماری دیابت رشد قابل توجهی در کشور داشته و افراد زیادی را مبتلا کرده است و نیز بیماری غیر قابل علاج است که نیاز به کنترل مرتب و حفظ قند خون در سطح نرمال دارد.با توجه به این مهم محقق بازار یکی از تجهیزات پزشکی مرتبط با دیابت یعنی دستگاه تست قند خون را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.پایان نامه ی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون در شهر تهران با هدف شناسایی و اولویت بندی تاثیر چهار عامل کیفیت-قیمت-خدمات پس از فروش و نام و نشان تجاری در رفتار خریداران این دستگاه در سطح شهر تهران انجام شده است.جامعه ی آماری این تحقیق شامل کلیه ی متخصصان داخلی در این شهر هستند که خود اقدام به خرید دستگاه تست قند خون می کنند و محقق این وسیله را از بعد صنعتی آن مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.در نهایت این نتیجه به دست می آید که چهار متغیرکیفیت، قیمت،خدمات پس از فروش و نام و نشان تجاری بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون تاثیر دارد و از لحاظ اولویت بندی به ترتیب کیفیت،نام و نشان تجاری،خدمات پس از فروش و قیمت در رفتار خریداران این دستگاه موثر است.
تحقیق شامل 2 پرسشنامه است. اولی به بررسی تأثیر متغیرهای  مستقل بر متغیر وابسته با کمک آزمون تی تک نمونه و دومی به اولویت بندی متغیرها با تکنیک ای اچ پی می پردازد. نرمال بودن متغیرها قبل از آزمون تی تک نمونه توسط آزمون کولموگروف سنجیده شد.
کلمات کلیدی: بازاریابی صنعتی، تصمیم خرید مصرف کننده، دستگاه تست قند خون

فصل اول :

 

دانلود پایان نامه ارشد : شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری


یک مطلب دیگر :


پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.


ارشد شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در ...

2-10-2.  تحقیقات خارجی.. 45
فصل سوم :.. 54
3-1. مقدمه.. 55
3-2. روش تحقیق مورد استفاده در پژوهش.. 55
3-2-1.  روش تحقیق از منظر هدف پژوهش.. 55
3-2-2.  روش تحقیق از منظر فرایند و روش گردآوری اطلاعات.. 57
3-3. متغیرهای پژوهش.. 58
3-3-1. تقسیم بندی متغیرها بر اساس رابطه.. 58
3-3-2. تقسیم بندی متغیرها بر اساس ارزش.. 59
3-3-3. تعریف متغیرها.. 60
3-4. جامعه و نمونه آماری.. 65
3-4-1. جامعه آماری.. 65
3-4-2. نمونه آماری.. 66
3-4-3. نمونه گیری.. 66
3-4-4. برآورد حجم نمونه.. 66
3-5. روش گردآوری اطلاعات.. 67
3-5-1.  مقیاس بندی پاسخ سوالات پرسشنامه.. 68

پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.


3-5-2. روش توزیع پرسش نامه.. 69
3-5-3. روائی و پایائی ابزار پژوهش.. 69
3-6. تجزیه و تحلیل داده و آزمون فرضیه.. 72
3-6-1. تجزیه و تحلیل داده ها.. 72
فصل چهارم :.. 75
4-1. مقدمه.. 76
4-2. آمار توصیفی.. 76
4-2-1. تحصیلات.. 77
4-2-2. رشته تحصیلی.. 78
4-2-3. سابقه کار.. 79
4-2-4. سمت سازمانی.. 80
4-3. آمار استنباطی.. 81
4-3-1. آزمون فرضیات.. 82
4-3-2. رتبه بندی عوامل.. 96
4-4. ارزیابی آمادگی 5شرکت فعال در صنعت فرش.. 101
فصل پنجم :.. 106
5-1. مقدمه.. 107
5-2. تحلیل نتایج جمعیت شناختی.. 108
5-3. مقایسه نتایج پژوهش با نتایج پژوهش های پیشین.. 108
5-4. ارائه پیشنهادها.. 119
5-5.  محدودیت های پژوهش.. 121
5-6.  پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی.. 122
منابع.. 124
پیوست شماره 1.. 129
پیوست شماره 2.. 132
پیوست شماره 3.. 136

 

 عنوان                                                       فهرست جدول­ها                                                  شماره صفحه
جدول 2-1. عناوین شاخص های مدل های ارزیابی آمادگی الکترونیکی.. 27

یک مطلب دیگر :


جدول 2-2.  مقایسه شاخص های الگوهای مذکور با مدل مورد بررسی این تحقیق   28
جدول 2-3. خلاصه ای از پژوهش های مرتبط و یافته های آن ها.. 49
جدول3-1. تعریف عملیاتی.. 61
جدول 3-2 طیف لیکرت.. 69
جدول 3-3. سوالات مربوط به هر متغیر.. 69
جدول 3-4. آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق.. 72
جدول 4-1.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 77
جدول 4- 2.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی   78
جدول 4-3.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سابقه کار.. 79
جدول 4-4.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سمت سازمانی   80
جدول  4-5. اهمیت عوامل فنی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 83
جدول 4-6. اهمیت بعد قابلیت تبادل اطلاعات برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 84
جدول 4-7. اهمیت بعد زیرساخت الکترونیکی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 85
جدول 4-8.  اهمیت بعد استانداردها برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 86
جدول 4-9. اهمیت بعد سازگاری برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 87
جدول 4-10. اهمیت عوامل سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 87
جدول 4-11. اهمیت بعد زیرساخت تغییر برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 88
جدول 4-12. اهمیت بعد رهبری و مدیریت برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 89
جدول 4-13. اهمیت بعد فرهنگ سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 90
جدول 4-14. اهمیت بعد زیرساخت مالی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 90
جدول  4-15. اهمیت بعد ساختار سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 91
جدول 4-16. اهمیت بعد محصول/خدمات برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 92
جدول ‌ 4-17. اهمیت عوامل بین سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 93
جدول  4-18. اهمیت بعد مشتریان/تامین کنندگان برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 94
جدول  4-19. اهمیت بعد رقبا برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 95
جدول 4-20. اهمیت عوامل محیطی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 95
جدول ‌4-21. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل فنی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 96
جدول 4-22. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل فنی.. 97
جدول 4-23.  آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل سازمانی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 97
جدول 4- ‌24. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل سازمانی   98
جدول  4-25. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل بین سازمانی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 98
جدول 4-26. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل بین سازمانی   99
جدول  4-27. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 99
جدول 4-28. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد.. 100
جدول 4-29. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت تمامی مولفهها در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 100
جدول 4-30- میانگین رتبه مرتب شده‌ مولفه ها.. 101

عنوان                                                فهرست شکل­ها و نمودارها                                              شماره صفحه
شکل 1-1. مدل مفهومی پژوهش.. 9
شکل2-1. مدل نهایی پژوهش.. 53
نمودار4-1. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 77
نمودار4-2. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی.. 79
نمودار 4-3 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه کار.. 80
نمودار 4-4. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سمت سازمانی.. 81
شکل 4-5. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس عوامل کلیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 102
شکل 4-6. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل فنی———— 103
شکل 4-7.نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل سازمانی      104
شکل 4-8. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل بین سازمانی      105

 

 

شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان­ با استفاده از ...

2-3- عوامل حیاتی موفقیت و عوامل کلیدی موفقیت.. 22
2-3-1- منابع و ریشه های عوامل حیاتی موفقیت.. 27
2-3-2- روش های شناسایی و استخراج  عوامل حیاتی موفقیت.. 28
2-4- نقش عوامل حیاتی موفقیت در برنامه ریزی و تعیین اهداف سازمان   28
2-5- شناسایی  عوامل حیاتی موفقیت آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی.. 30
2-5-1- عوامل موثر در فعالیت های آموزشی مراکز آموزش عالی.. 30
2-6- روش های به کارگیری و تحلیل عوامل حیاتی موفقیت.. 38
2-6-1- زنجیره حیاتی موفقیت .. 38
2-6-2- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی .. 39
2-6-3- پویایی های سیستم .. 41
2-7- منطق و تفکر فازی.. 42
2-7-1- پیشینه منطق فازی.. 44
2-7-2- منطق فازی و روابط علی.. 45
2-7-5- سیستم‌های فازی.. 46
2-7-6- مجموعه‌های فازی‌ 48
2-7-7- اعداد فازی.. 49
2-8- نگاشت های ادراکی.. 51
2-9- نگاشت های ادراکی فازی .. 53
2-9-1- روش های ترکیب نگاشت های ادراکی فازی.. 60

پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.


2-9-2- خوشه بندی نگاشت های ادراکی فازی.. 64
2-10-3- حوزه های کاربردی نگاشت های ادراکی فازی.. 65
2-10- روش های ساخت و یادگیری نگاشت های ادراکی فازی.. 67
2-10-1- روش های دستی در توسعه مدلهای  نگاشت های ادراکی فازی   68
2-10-2- روش های یادگیری نگاشت های ادراکی فازی.. 73
2-10-3- پیشینه نگاشت های ادراکی فازی در ایران.. 86
2-11- محیط نگاری پژوهش.. 92
2-11-1- معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس  .. 92
 فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه.. 99
3-2- روش تحقیق.. 99
3-3- مراحل انجام تحقیق.. 103
3-4- جامعه آماری.. 106
3-5- نمونه گیری تحقیق.. 106
3-6- روش ها و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات.. 110
3-6-1- روش پرسشنامه.. 111
3-7- روایی و پایایی ابزار سنجش پرسشنامه.. 112
3-7-1- روایی ابزار گردآوری اطلاعات.. 113
3-7-2- پایایی ابزار گردآوری اطلاعات.. 114
 فصل چهارم: ارائه مدل و تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1- مقدمه.. 118
4-2- تجزیه و تحلیل توصیفی.. 118
4-2-1- تجزیه و تحلیل توصیفی جمعیت شناختی.. 118
4-3- تجزیه و تحلیل استنباطی و آزمون فرض برای سوالات پرسشنامه ها   123
4-3-1- تعیین روایی سوالات پرسشنامه (آ-1) حوزه آموزش با کمک فرمول لاشه.. 123
4-3-2- آزمون فرض آماری برای سوالات پرسشنامه های (آ-2).. 123
4-4- مدل سازی عوامل موثر بر فعالیت های آموزش و پژوهش و تولید علم با کمک نگاشت ادراکی فازی.. 127
4-5- مدل سازی عوامل موثر بر فعالیت های آموزشی دانشکده با کمک نگاشت های ادراکی فازی.. 130
4-6- تحلیل عوامل حیاتی موفقیت.. 130
4-6-1- رویکرد مرکزیت در تعیین  عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش   140

یک مطلب دیگر :


4-6-2- رویکرد مسیر اصلی در تعیین عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش   143
 فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها
5-1- مقدمه.. 150
5-2- نتیجه گیری.. 151
5-2-1- نتایج اجرا و پیاده سازی مدل.. 151
5-2-2- پاسخ به سوالات پژوهش.. 154
5-2-3- ویژگی ها و نوآوری های پژوهش.. 155
5-3- ارائه پیشنهادها.. 155
5-4-1- پیشنهادهایی به مدیران حوزه آموزش دانشکده.. 155
5-4-3- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی.. 156
فهرست منابع و مراجع.. 159
پیوست ها.. 173
پیوست(1): پرسشنامه (آ-1) جهت بررسی روایی عوامل مؤثر در موفقیت فعالیت های آموزشی دانشکده.. 173
پیوست(2): پرسشنامه(آ-2) جهت بررسی پایایی عوامل مؤثر در موفقیت فعالیت­های آموزشی دانشگاه 178
پیوست(3): نتایج آزمون فرض مربوط به عوامل موثر در فعالیت های آموزشی   188
پیوست(4): خروجی نرم افزار FCMapper حوزه آموزش.. 191
پیوست(5): خروجی نرم افزار FCMapper حوزه آموزش.. 192

عنوان
صفحه

فهرست جدول­ها و شکل­ها

 
جدول(2-1): انواع روش های شناسایی عوامل حیاتی موفقیت   28
جدول(2-2): پژوهش های مرتبط با کاربرد FCM در خارج از کشور   59
جدول(2-3): پژوهش های مرتبط با کاربرد FCM در ایران   60
جدول(2-4): پژوهش های مرتبط با کاربرد FCM در حوزه مدیریت و صنایع   66
جدول (2-5): روش های یادگیری FCM   85
جدول(2-6): مرور ادبیات پژوهش های مرتبط با نگاشت های ادراکی در ایران   91
جدول (3-1): تعیین نمونه آماری حوزه آموزش.   109
جدول (4-1): لیست افراد خبره حوزه آموزش   110
جدول (4-3): توزیع فراوانی میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه (آ-2) حوزه آموزش   119
جدول (4-5): توزیع فراوانی سمت پاسخ دهندگان به پرسشنامه (آ-2) حوزه آموزش   120
جدول (4-6): توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه (آ-2) حوزه آموزش   120
جدول (4-11): امتیاز روایی سوالات حذف شده حوزه آموزش طبق فرمول لاشه   123
جدول(4-12): امتیاز روایی سوالات حذف شده حوزه پژوهش طبق فرمول لاشه   124
جدول (4-13): عوامل موثر در موفقیت اهداف نهایی آموزشی دانشکده در پرسشنامه (آ-2) به صورت کد   125
جدول (4-14): عوامل حذف شده پرسشنامه (آ-2) که مقدار معنی دار بودن آنها (sin) بیشتر از 5.. 126
جدول (4-17): متغیرهای زبانی استفاده شده در فرآیند فازی سازی   128
جدول(4-21): درجه ورودی، خروجی و ورودی- خروجی (مرکزیت) مفاهیم حوزه آموزش   140
جدول(4-22): 12 عامل حیاتی موفقیت آموزش با رویکرد مرکزیت عامل   142
جدول(4-23): مسیرهای مهم دستیابی به اهداف نهایی بلند مدت حوزه آموزش   145
جدول(5-1): مقایسه عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش در دو رویکرد   151

عنوان
صفحه

شکل(2-1): هرم برنامه ریزی   16
شکل(2-2) : نقش و جایگاه عوامل حیاتی موفقیت در  برنامه ریزی راهبردی   29
شکل(2-3): تابع عضویت فازی   49
شکل (2-4): عدد فازی مثلثی   50
شکل (2-5): نمونه ای از توابع عضویت متغیرهای زبانی   50