دانلود پایان نامه های ارشد

پروژه - تحقیق - سمینار : دانلود پایان نامه های ارشد

دانلود پایان نامه های ارشد

پروژه - تحقیق - سمینار : دانلود پایان نامه های ارشد

نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1فصل اول : کلیات پژوهش
21-1-مقدمه
41-2-  بیان مساله
81-3- ضرورت انجام تحقیق
101-4- اهداف تحقیق
101-4- 1- هدف کلی
101-4-2- اهداف جزئی
101-5- فرضیه های تحقیق
101-5-1- فرضیه کلی
101-5-2- فرضیه های جزئی
111-6-  تعریف اصطلاحات پژوهش
111-6-1- تعاریف نظری آموزش عالی
111-6-2- تعاریف نظری فرهنگ
121-6-3-تعریف نظری توسعه فرهنگی
131-7-  تعاریف عملیاتی
131-7-1- آموزش عالی
14

1-7-2- توسعه فرهنگی 

 

 

15فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
162-1- مقدمه
172-2- بخش اول: مبانی نظری پژوهش
172-2-1- فلسفه آموزش عالی
202-3- تاریخچه و سیر تحول آموزش عالی در ایران
222-4- اهم نهادهای سیاست گذار و برنامه ریزی در آموزش عالی
232-5- نقش آموزش عالی در فرهنگ و تمدن ایران و اسلام
232-6- جایگاه آموزش در ایران باستان
242-7- جایگاه آموزش در ایران دوره اسلامی
252-8-  آموزش عالی در تاریخ معاصر ایران
272-9- آموزش عالی پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی
282-10- مدارس عالی
282-10-1- تاسیس دارالفنون
282-10-2 مدرسه حقوق و علوم سیاسی
292-10-3- مدرسه طب
292-10-4- تاسیس دانشگاه تهران
302-10-5- تاسیس وزارت علوم و آموزش عالی
312-11- انقلاب اسلامی و ساخت سازمانی جدید
332-12- رهبری و مدیریت آموزش عالی
352-13- آموزش عالی و زمینه های تحول آن
352-14- نقش و جایگاه آموزش عالی در توسعه
382-15- مفهوم دانشگاه
452- 16- رسالت ها و اهداف آموزش عالی در ایران
462-17-  رسالت ها و نقش های آموزش عالی
482-18- چالش ها و نقش دانشگاه
532-18-1- چالشهای جهانی آموزش عالی در قرن 21.
532-19- ویژگی های دانشگاه در جهان امروز و رسالت های دانشگاه
552-20- ویژگی های سازمانی مراکز آموزش عالی
562-21- الگوهای مدیریتی در آموزش عالی
572-22- الگوی مشارکتی در آموزش عالی
572-23- جمع بندی آموزش عالی
582-24- تاریخچه فرهنگ
592-24-1- مفهوم فرهنگ
642-25- عناصر فرهنگ و مولفه های آن
652-25-1- هنجارها
652-25-2- نمادها
652-25-3- علوم وفنون
662-25-4- نقش ها
662-25-5- بینش
672-25-6- ارزش ها
672-26- اهمیت فرهنگ و نقش نظام  آموزش عالی
702-27- فرهنگ و دانشگاه
712-28- تعریف توسعه
742-28-1- نقش دانشگاه در توسعه
762-28-2- رابطه بین فرهنگ و توسعه
772-28-3- آموزش و توسعه
772-28-4- بعد فرهنگی توسعه
792-28-5- مفهوم توسعه فرهنگی
842-28-6- اهمیت توسعه فرهنگی و ضرورت آن
922-29- رابطه بین آموزش عالی و توسعه فرهنگی
922-30- نقش دانشگاه در توسعه فرهنگی جامعه
942-30-1- نقش فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها در توسعه فرهنگی
952-30-2- کارکردهای فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه
962-30-3- نقش فعالیتهای فرهنگی دانشجویان در تحقق توسعه فرهنگی
982-31- نقش دانشگاه در مهندسی فرهنگی کشور
992-31-1- نقش بیداری
1002-31-2- آینده پژوهی فرهنگی
1002-31-3- نهضت نرم افزاری
1002-31-4- کارآفرینی
1012-31-5- تعلیم و تربیت
1012-32- جایگاه دانشگاه در فرایند تحولات فرهنگی
1022-33- مدیریت تحول فرهنگی
1042-34- توسعه فرهنگی و تکنولوژی
1052-35- اینترنت و توسعه فرهنگی
1062-35-1- فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
1092- 36- چالش های پیش روی گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
1102-37- جمع بندی توسعه و توسعه فرهنگی
113بخش دوم : مبانی تجربی پژوهش
1132-2-1 پژوهشهای داخلی
1182-2-2 پژوهشهای خارجی
122بخش سوم : معرفی جامعه آماری ((دانشگاه پیام نور))
1222-3-1 آشنایی با جامعه آماری (دانشگاه )
1232-3-2 آموزش باز
1242-3-3 سند چشم انداز دانشگاه
1242-3-4 اهداف اساسی دانشگاه
1252-3-5 وظایف اصلی دانشگاه
134

فصل سوم : روش شناسی پژوهش 

 

1353-1- مقدمه
1353-2 روش پژوهش
1363-3 متغیر های پژوهش
1363-3-1 متغیر مستقل
1363-3-2 متغیر وابسته
1363-4- جامعه آماری

137 

 

 

3-5- تحلیل آماری تحقیق 

 

1373-5-1- تحلیل های آماری توصیفی
1373-5-2- تحلیل های آماری توصیفی
1383-6- نمونه و روش نمونه گیری
1383-7- روش گردآوری داده ها
1393-8- ابزار گردآوری اطلاعات و داده ها
1393-9 – پایایی و روایی پرسشنامه
1393-9-1- پایایی (قابلیت اعتماد)ابزار اندازه گیری
1423-9-2- روایی(اعتبار)ابزار اندازه گیری
153فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
1544-1- مقدمه
1544-2- توصیف آماری داده­ها
1594-3- آزمون کلموگروف اسمیرنف در خصوص توزیع طبیعی داده ها:
169فصل پنجم : نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
1705-1- مقدمه
1705-2- نتیجه گیری یافته ها
1705-2-1- یافته های حاصل از داده های توصیفی
1715-2-2- یافته های حاصل از داده های استنباطی
1745-2-3- نتایج آزمون فرضیات
1745-2-3-1- نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنف در خصوص توزیع طبیعی داده ها:
1745-2-3-2- نتایج آزمون فریدمن
1755-2-3-3- نتایج آزمون t مستقل

175 

 

5-2-3-4- نتایج آزمون باکس و لامبدا ویکز
1785-3-پیشنهادات اجرایی پژوهش
1785-4- پیشنهاداتی به پژوهشگران برای مطالعات آینده
1795-5- محدودیت های تحقیق
181منابع و مآخذ

پیوست ها                         191

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یک مطلب دیگر :


بهترین زمان برای دوش گرفتن چه موقع است؟


جدول(3-1)، نتایج آزمون بارتلت و کیسر – می یر و اوکلین144
جدول (3-2)، اشتراکات145
جدول 3-3، نتایج بررسی سهم واریانس هر یک از عامل ها در مدل 3 عاملی پرسشنامه نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی146
جدول (3-4)، نتایج تحلیل مولفه های اصلی همراه با چرخش واریماکس در مورد بار عاملی سوالات پرسشنامه نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی147
جدول (3-5) نتایج ارزیابی پایایی عامل های پرسشنامه نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی                                            148
جدول (3-6 ) نتایج آزمون بارتلت و کیسر – می یر و اوکلین148
جدول( 3-7 ) اشتراکات مولفه ها149
جدول( 3-8 ) نتایج تحلیل مولفه های اصلی همراه با چرخش واریماکس در مورد بار عاملی مولفه های پرسشنامه نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی     149
جدول (  3-9 ) رابطه بین مولفه‌های پرسشنامه مفهوم نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی152
جدول ( 3-10)  روابط مولفه ها با مفهوم نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی153
جدول ( 3-11) تناسب مجموعه داده‌های مفهوم نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی156
جدول(4-1) توزیع فراوانی جنسیت158
جدول(4-2) توزیع فراوانی مدارک تحصیلی159
جدول(4-3) توزیع فراوانی وضعیت استخدامی160
جدول(4-4) توزیع فراوانی طبقات سن161
جدول(4-5) توزیع فراوانی طبقات سابقه کار162
جدول(4-6) توزیع فراوانی محل های خدمت162
جدول (4-7) نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف در خصوص توزیع طبیعی داده ها163
جدول( 4-8) نتایج آزمون t تک نمونه ای در خصوص اختلاف میانگین ها163
جدول(4-9) نتایج آزمون t تک نمونه ای در خصوص اختلاف میانگین ها164
جدول (4-10) نتایج آزمون فریدمن در خصوص گویه های نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی164
جدول ( 4-11) نتایج آزمون t مستقل در خصوص تفاوت نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی براساس جنسیت165
جدول(4- 12) نتیجه آزمون باکس166
جدول(4-13) نتیجه آزمون لامبدا ویکز166
جدول(4-14 ) تجانس واریانس بین مولفه های نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی بر اساس جنسیت167
جدول ( 4-15) در مورد تجانس واریانس نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی براساس طبقات سن167
جدول( 4-16) نتایج آزمون تحلیل واریانس در خصوص تفاوت بین نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی براساس طبقات سن168
جدول(4- 17) نتیجه آزمون باکس168
جدول(4-18) نتیجه آزمون لامبدا ویکز168
جدول(4-19 ) تجانس واریانس بین نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی بر اساس طبقات سن169
جدول (4-20) نتایج آزمون t مستقل در خصوص تفاوت نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی براساس وضعیت کاری(علمی و اداری)170
جدول( 4- 21) نتیجه آزمون باکس170
جدول( 4- 22) نتیجه آزمون لامبدا ویکز171
جدول (4-23) تجانس واریانس بین نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی با توجه به وضعیت کاری(علمی و اداری)171

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد