7-2- جهانی شدن،یک پدیده چند بعدی:……………………………………………………………………….33
8-2- ابعاد جهانی شدن :……………………………………………………………………………………………..34
9-2- جهانی شدن اقتصاد: ……………………………………………………………………………………………34
10-2-جهانی شدن سیاست :…………………………………………………………………………………………34
11-2- جهانی شدن فرهنگ : :……………………………………………………………………………………….35
12-2- فوکویاما و نظریه ی آخرالزمان:……………………………………………………………………………35
13-2- مارشال مک لوهان با نظریه ی دهکده ی جهانی:…………………………………………………..36
14-2- آلوین تافلر با تئوری برترین ها:………………………………………………………………………….36
15-2- ساموئل هانتیگتون و نظریه ی برخورد تمدن ها:……………………………………………………37
16-2- نظریه مبادله جورج هومنز:…………………………………………………………………………………38
17-2- نظریه نظام جهانی والراشتاین:……………………………………………………………………………..42
18-2- جهانی شدن وفرهنگ:……………………………………………………………………………………….47
19-2- فرهنگ وجهانی شدن:……………………………………………………………………………………….49
20-2- هویت جهانی ومحلی:……………………………………………………………………………………….52
21-2- هویت های محلی درفرایند جهانی شدن . :…………………………………………………………..52
22-2- استراتژی امنیت فرهنگی:…………………………………………………………………………………..56
23-2- آثار تحولات ارتباطات برفرهنگ:…………………………………………………………………………60
24-2- جهانی شدن و سیاست:……………………………………………………………………………………..61
25-2- جهانی شدن حقوق بشر:……………………………………………………………………………………64
26-2- هویت های جغرافیایی وسیاسی:………………………………………………………………………….66
27-2- نقش دولت های ملی:……………………………………………………………………………………………67
28-2- جهانی شدن واقتصاد:…………………………………………………………………………………………….68
29-2- جهانی شدن اقتصاد و تأثیر آن بر وضعیت زنان:………………………………………………………..72
30-2- تاثیر جهانی شدن اقتصاد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران:…………………………..78
فصل سوم روش شناسی تحقیق :……………………………………………………………………………………….85
1-3مقدمه:……………………………………………………………………………………………………………………….86
2-3-روش تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………..86
3-3- جامعه آماری:………………………………………………………………………………………………………….86
4-3- حجم نمونه: :………………………………………………………………………………………………………….87
5-3- روش نمونه گیری: :…………………………………………………………………………………………………87
6-3- اهداف تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………87
7-3- متغیرها:…………………………………………………………………………………………………………………89
8-3- رسانه های جمعی:………………………………………………………………………………………………….89
9-3- ارزش های اجتماعی:………………………………………………………………………………………………89
10-3- جنگ نرم:……………………………………………………………………………………………………………92
11-3-تعریف جنگ نرم:…………………………………………………………………………………………………92
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات ……………………………………………………..105
1-4- مقدمه:………………………………………………………………………………………………………………..106
2-4-تجزیه وتحلیل توصیفی متغیرها:………………………………………………………………………………….106
3-4- آزمون فرضیات :……………………………………………………………………………………………………….106
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات : :………………………………………………………………………………..122
5-1- مقدمه :………………………………………………………………………………………………………………..123
5-2-نتایج آزمون فرضیه های تحقیق :…………………………………………………………………………123
5-3- نتایج آزمون فرضیه اول پژوهش:………………………………………………………………………………..124
5-4 محدودیت تحقیق: :……………………………………………………………………………………………………132
یک مطلب دیگر :
5-5-1پیشنهادات تحقیق :………………………………………………………………………………………… 133
منابع فارسی :…………………………………………………………………………………………………..135
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول1-4-1-توزیع فراوانی افرادموردمطالعه به تفکیک جنسیت:………………………………………….107
جدول1-4-2-توزیعفراوانیافرادموردمطالعه به تفکیک سن:……………………………………………………108
جدول 1-4-3-توزیع فراوانی افرادموردمطالعه به تفکیک تعداد اعضای خانواده:……………………..109
جدول1-4-4-توزیعفراوانیافرادموردمطالعهبراساس میزان درآمد سرپرست:……………………………..110
چکیده
جهانی شدن فرآیندی گریز ناپذیر است که پیامدهای آن جوامع را در ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار می دهد.تاثیر این فرایند در حوزه های مختلف (اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی) از مو ضوعات بحث انگیز عصر حاضر است .در این پژوهش به بررسی نگرش دانشجو یان به پدیده جها نی شدن پرداخته شده است.
روش پژوهش حاضرازنوع پیمایشی بوده وجمع آوری داده هابا استفاده از پرسشنا مه صورت گرفته است. که بین جا معه نمونه ی 150نفری از جامعه آماری (دانشجوایان دانشگاه آزاد اسلامی)به شیوه تصادفی توزیع شده است .هدف از این پژوهش بررسی بیشتر این پدیده(جهانی شدن ) و ابعاد و حوزه های مختلف آن بنابر نگرش دانشجویان می باشد .براساس نتایج بررسی تاثیر رشته تحصیلی ،نگرش خانواده و گروه دوستان ،پایگاه اقتصادی و اجتماعی دانشجویان و رضایت مندی دانشجویان از سطح توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی کشور بر نگرش دانشجویان نسبت به پدیده جهانی شدن تایید می گردد .و بنابر نظر آنان جهانی شدن بر تمامی عرصه های زندگی اجتماعی بشراعم از اقتصاد ،فرهنگ وسیاست تاثیر دارد گاه مثبت ،گاه منفی ، گاه سازنده و گاه مخرب، این اثر در تمامی عرصه ها یکسان و یک نواخت نیست .
واژگان کلیدی:نگرش،دانشجویان،جهانی شدن
ماهیت و پیشینه جهانی شدن
جهانی شدن به معنای مصطلح ،از تلاش قدرتهای برتر برای شکل گیری یک ائتلاف بین المللی و پدید آمدن جامعه یکدست و مورد نظر جهانی ونیز فراهم شدن زمینه همکاری آحاد مردم با یکدیگر در چنین جامعه ای حکایت می کند که فناوری های پیشرفته اطلاعاتی و ارتباطی از نقشی اساسی در ایجاد آن برخوردارند.عمر جهانی شدن به معنای مصطلح و امروزی آن کمتر از سه دهه برآورد می
شود،هر چند زمینه فکری ظهور این پدیده را باید اواخر قرن 18و19 میلادی وهم زمان با انقلاب صنعتی ومدرنیته در غرب دانست.
طی تاریخ عوامل مختلفی جهان را به سوی یگانه شدن پیش برده اند و جهان به شیوه های متفاوتی ممکن بود یگانه شود. ادیان بزرگ ،امپراطوری ها ،اتحاد ملت ها، سلطه جهانی یک شرکت فراملیتی غلبه پرولتای جهانی و قالبهای دیگر هر یک ممکن بود جهان را به مکان واحد تبدیل کند.
از قرن پانزدهم به بعد چیزی که در میان دشواران غرب به تحول بزرگ معروف شده است تحولی که جامعه ی فئودالی اروپا را به سوی جامعه سرمایه داری سوق داد نیروی پویایی عمده ی جهان است. اما این نیرو هر روز کمتر از پیش به صورت یک نیروی کور عمل می کند. جهانی شدن از سده ی پانزدهم سرعت بیشتری گرفت و در دهه ی هفتاد قرن نوز دهم وارد مر حله ی جهش شد آنچه جهانی شدن معاصر را از مراحل قبل متمایز می سازد :سرعت ،قالبهای تازه و وسعت است.
قالبهای تازه جهانی شدن 4 مولفه را شامل می شود:1)فرد 2)جامعه 3)نظام جوامع(نظام بین الملل) 4)نوع بشر
جهانی شدن فرآیندی است که به موجب آن دولتهای مختلف به یکدیگر نزدیک و وابسته می شوند و حوادث و وقایع در زمانهای کوتاه به مکانهای دور تاثیر می گذارد. این موج تازه بوسیله رسانه های پیشرفته (اینترنت ، ماهواره،…،) همه ی مرز های جغرافیایی و تاریخی ، ملی و مذهبی را می پیماید و زندگی فردی و اجتماعی ملت ها را تحت تاثیر قرار می دهد . جهان امروز جهان ارتباطات و انفجار اطلاعات است و دیگر هیچ ملتی نمی تواند در گوشه ی از تعصب و تحجر خود فرو رود و از حوادث جهانی و نقص های بیرونی در امان بماند. از دهه هشتاد میلادی با پیشرفت برق آسای تکنولوژی و ظهور پدیده جهانی شدن ،شاهد چرخش علوم نظری در حوزههای علوم انسانی هستیم که به شکل گیری نسل چهارم نظریه پردازی در حوزه علوم اجتماعی شده است.
جهانی شدن با کلماتی همچون دهکده ی جهانی ،نظام نوین جهانی، بانک جهانی صندوق بین المللی پول و توسعه تکنولوژی حقوق بشر و دموکراسی و بالاخره عصر رسانه ها و ابر رسانه های عمومی همخوان و همراه است و از واژه هایی است که با تعابیر مختلف و مقاصد متفاوتی به کار می رود و از چشم اندازهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قابل بررسی است.
فصل اول
کلیات تحقیق
2-10- مذهب و تصوّف جامی.. 18
2-11- معرفی آثار جامی.. 20
2-12- سبکشناسی جامی.. 30
2-13- جایگاه ادبی جامی.. 31
فصل سوم:بررسی علم کلام و معرفی فرقه های کلامی
3-1- علم کلام. 34
3-1-1- تعریف علم کلام. 37
3-1-2- موضوع علم کلام. 39
3-1-3- تاریخچۀ علم کلام. 41
3-1-4- فواید و اهداف علم کلام. 43
3-1-5- کلام و فلسفه. 44
3-2- مکتبهای کلامی.. 46
3-2-1- قَدَریِه. 47
3-2-2- جَهْمیَه. 48
3-2-3- مُرْجِئَه. 49
3-2-4- جَبْریَه. 51
3-2-5-خَوارِج. 52
3-2-6- مُعْتَزَلَه. 53
3-2-7- اَشاعَرَه 55
3-2-8- ماتُریدیَه. 57
3-2-9- شیعه. 58
3-2-9-1- وجهتسمیه و تاریخ پیدایش… 59
3-2-9-2- فرقه های شیعه. 59
3-2-9-2-1- زیدیّه. 60
3-2-9-2-2- اسماعیلیّه. 60
3-2-9-2-3- امامیّه اثنا عشری.. 61
فصل چهارم: بررسی اندیشههای کلامی در دیوان جامی
4-1- توحید. 64
4-1-1- مراحل توحید. 66
4-1-2- توحید در علم کلام. 69
4-1-3- توحید در نگاه عرفا 69
4-1-4- توحید در دیوان جامی.. 70
4-1-4-1- جامی و توحید در ذات.. 71
4-1-4-2- جامی و توحید عملی.. 74
4-1-4-3- جامی و توحید افعالی.. 76
4-2- جبر و اختیار 79
4-2-1- دیدگاه متکلّمان در باب جبر و اختیار 81
4-2-2- دیدگاه جامی در باب جبر و اختیار 82
4-3- صفات خداوند. 88
4-3-1- تعریف صفت.. 88
4-3-2- تقسیمبندی صفات.. 89
4-3-3- صفات الهی از دیدگاه متکلّمان. 89
4-3-3-1- دیدگاه معتزله. 90
4-3-3-2- دیدگاه اشاعره 90
4-3-3-3- دیدگاه ماتریدیان. 90
4-3-3-4- دیدگاه شیعه امامیه. 91
4-3-3-5- دیدگاه عرفا 91
4-3-4- جامی و صفات باریتعالی.. 92
4-3-4-1- صفات ثبوتیه. 94
4-4- حادث و قدیم. 95
4-4-1- حادث و قدیم در لغت و اصطلاح. 96
4-4-2- جامی و مسألۀ حادث و قدیم. 97
4-5- صفات سلبیه. 102
4-5-1- رؤیت.. 103
4-5-1-1- رؤیت در لغت (کلام) 103
4-5-1-2- رؤیت در قرآن. 104
4-5-1-3- اشاعره 105
4-5-1-4- معتزله. 106
4-5-1-5- ماتریدیه. 106
4-5-1-6- مرجئه. 106
4-5-1-7- شیعه. 107
4-5-1-8- رؤیت در دیدگاه عرفا 107
یک مطلب دیگر :
4-5-1-9- رؤیت از دیدگاه جامی.. 107
4-6- جوهر و عرض… 111
4-6-1- جوهر و عرض در لغت.. 111
4-6-2- جوهر و عرض از دیدگاه فلاسفه. 111
4-6-3- جوهر و عرض از دیدگاه متکلّمان. 112
4-6-4- جوهر و عرض در نگاه عرفا 113
4-6-5- دیدگاه جامی در باب جوهر و عرض بودن خداوند. 114
4-7- لطف الهی.. 116
4-8- اسم. 119
4-8-1- دیدگاه متکلّمان در باب توقیفیت اسماء الهی.. 120
4-8-2- دیدگاه جامی در باب اسماء الهی.. 121
4-9- شناخت ذات خدا 123
4-9-1- راههای شناخت خداوند. 124
4-9-2- شناخت خدا از دیدگاه متکلّمان. 125
4-9-3- جامی و شناخت خداوند. 125
4-10- شفاعت.. 129
4-10-1- شفاعت در قرآن. 129
4-10-2- شفاعت از دیدگاه فرق کلامی.. 130
4-10-3- دیدگاه جامی در باب شفاعت.. 131
4-11- توکّل. 135
4-11-1- توکّل در قرآن. 135
4-11-2- فرق کلامی و مسألۀ توکّل. 136
4-11-3- نگرش جامی در باب توکّل. 137
4-12- قضا و قدر 141
4-12-1- قضا و قدر در قرآن. 141
4-12-2- قضا و قدر در دیدگاه فرق کلامی.. 142
4-12-3- دیدگاه جامی در باب قضا و قدر 143
4-13- توبه. 148
4-13-1- توبه در دیوان جامی.. 150
4-14- وعد و وعید. 154
4-14-1- وعد و وعید در قرآن. 155
4-14-2- وعد و وعید از دیدگاه فرق کلامی.. 155
4-14-3- دیدگاه جامی در باب وعد و وعید. 157
4-15- نبوّت.. 161
4-15-1- دیدگاه متکلّمان در باب نبوّت.. 163
4-15-2- جامی و مسألۀ نبوّت.. 164
4-16- امامت.. 175
4-17- معاد. 178
4-17-1- جامی و مسألۀ معاد. 180
فصل پنجم: نتیجه گیری
پیوست.. 200
منابع و مآخذ. 222
سپاس خدایی را که اوّل و آخِر وجود است، بی آنکه اوّلی بر او پیشی بگیرد یا آخری پس از او باشد؛ خدایی که دست هر چشمی از دامن دیدارش کوتاه است و فهم هر کبوتر توصیفگری از پرواز در آسمان وصفش عاجز؛ خدایی که ید قدرت بیمنتهایش دریای آفرینش را جاری کرد و به اراده ازلیاش همۀ خلق را صورت بخشید؛ هر کس را در سایه ارادهاش به راهی راهرو گردانید و آتش عشق خود را در وجودشان برانگیخت. بر هر زندهای، جامی معلوم از قسمت و بهرهای معین از روزی است. نه آنکه را روزی وافر دارد، توان کاستن است و نه آن که را روزی اندک دارد توان افزودن. بر زندگی هر زندهای، انجامی معلوم و پایانی معین مقرر فرمود، تا پا به پای ایام به سوی آن قدم بردارد و هر سال که میگذرد به آن نزدیکتر شود؛ و چون پایانیترین گام بر زمین نقش بندد و جام زندگی با حسابی معلوم پر گردد، جان او را به سوی آنچه بدان فراخوانده ـ از نعمت ثواب یا نقمت عذاب ـ بازمیستاند، تا بدکاران را به دلیل بدکاریشان به وادی قهر و نکوکاران را به علت نکوکاریشان به وادی رحمت درآورد، و بدینسان آینه عدلش را مینمایاند و نشان عدالت بر خلقت میزند.
نورالدّین عبدالرّحمن جامی شاعر و عارف بزرگ قرن نهم هجری است. داشتن آثار فراوان وی در زمینهی ادب فارسی و عربی به این شاعر وجههای برونمرزی داده است و جایگاه بالایی در سراسر ممالک اسلامی به خود اختصاص داده است. ازآنجاییکه این شاعر فرهیخته از عارفان و مردان بزرگ زمان خود بود، ازاینجهت بررسی آثار و اندیشهها وی درخور اهمیّت است و با بررسی آثار وی میتوان به شناخت اعتقادات وی و همچنین اندیشههای حاکم بر آن زمان آگاهی یافت.
در نخستین گامها که به دنبال یافتن موضوع برای پایاننامه بودم و از ابتدا قصد داشتم موضوعی را برای پایاننامه برگزینم که مرا به شناخت خداوند رهنمون شود باشد ماحصل آموختنم به هدف آفرینش بینجامد با مراجعه به آقای دکتر خدادادی و راهنماییهای ایشان سرانجام موضوع بررسی اندیشههای کلامی در دیوان جامی برای بنده در گروه ادبیات فارسی به تصویب رسید.
این پایاننامه شامل پنج فصل است:
فصل اول شامل مبادی تحقیق، پیشینهی تحقیق، سؤالات پژوهشی و روش تحقیق است.
یک مطلب دیگر :
یک مطلب دیگر :
فهرست مطالب | ||
عنوان | صفحه | |
فصل اول | کلیات طرح……………………………………………………………………………….. | 1 |
1-1 | مقدمه ……………………………………………………………………………….. | 2 |
1-2 | اهمیت موضوع ………………………………………………………………………….. | 3 |
1-3 | بیان مسئله ………………………………………………………………………….. | 3 |
1-4 | سوالهای و فرضیههای تحقیق ……………………………………………………… | 4 |
1-4-1 | سوالهای تحقیق ………………………………………………………………………… | 4 |
1-4-2 | فرضیههای تحقیق ………………………………………………………………………. | 4 |
1-5 | کلیدواژهها ………………………………………………………………………………… | 5 |
1-6 | محدودیت تحقیق ………………………………………………………………………. | 10 |
1-7 | شاهنامه فردوسی ………………………………………………………………………… | 11 |
فصل دوم | پیشینه تاریخی تحقیق………………………………………………………………….. | 13 |
2-1 | مقدمه ……………………………………………………………………………………….. | 14 |
2-2 | مبانی نظری تحقیق …………………………………………………………………….. | 15 |
2-2-1 | زبانشناسی و ادبیات …………………………………………………………………… | 15 |
2-2-1-1 | ویژگیهای زبان ادبی ………………………………………………………………….. | 17 |
2-2-1-2 | گونههای زبان ادبی …………………………………………………………………….. | 20 |
2-2-2 | نظریههای زبانشناسی …………………………………………………………………. | 23 |
2-2-2-1 | زبانشناسی توصیفی(ساختگرا) …………………………………………………….. | 24 |
2-2-2-1-1 | زبان و گفتار ………………………………………………………………………………. | 25 |
2-2-2-1-2 | صورت آوایی و معنی …………………………………………………………………. | 26 |
2-2-2-2 | زبانشناسی نقشگرا ……………………………………………………………………. | 26 |
2-2-2-2-1 | نقشگرایی در مکتب پراگ ………………………………………………………….. | 26 |
2-2-2-2-2 | نقشگرایی در مکتب کپنهاگ ……………………………………………………….. | 28 |
2-2-2-2-3 | نقشگرایی در مکتب لندن …………………………………………………………… | 29 |
2-2-3 | سخنکاوی ………………………………………………………………………………… | 31 |
2-2-3-1 | کاربرد سخنکاوی ……………………………………………………………………… | 43 |
2-2-4 | متن و زبانشناسی متن ………………………………………………………………… | 44 |
2-2-5 | بافت ………………………………………………………………………………………… | 47 |
2-2-6 | متنکاوی …………………………………………………………………………………… | 50 |
2-2-7 | انسجام و همبستگی ……………………………………………………………………. | 50 |
2-2-7-1 | انسجام ……………………………………………………………………………………… | 52 |
2-2-7-1-1 | ارجاع ……………………………………………………………………………………….. | 52 |
2-2-7-1-2 | جایگزینی ………………………………………………………………………………….. | 54 |
2-2-7-1-3 | حذف ……………………………………………………………………………………….. | 55 |
2-2-7-2 | انسجام واژگانی …………………………………………………………………………. | 57 |
2-2-7-2-1 | تکرار ……………………………………………………………………………………….. | 57 |
2-2-7-2-2 | باهمآیی …………………………………………………………………………………….. | 59 |
2-2-7-3 | انسجام پیوندی ………………………………………………………………………….. | 60 |
2-3 | مبانی عملی تحقیق ……………………………………………………………………… | 62 |
فصل سوم | روششناسی………………………………………………………………………………. | 65 |
3-1 | مقدمه ……………………………………………………………………………………….. | 66 |
3-2 | روش گردآوری اطلاعات ……………………………………………………………. | 66 |
3-3 | روش تجزیه و تحلیل …………………………………………………………………. | 67 |
فصل چهارم | تجزیه و تحلیل دادهها…………………………………………………………………. | 68 |
4-1 | مقدمه ……………………………………………………………………………………….. | 69 |
4-2 | منبع دادهها ………………………………………………………………………………… | 69 |
4-3 | روش کدگذاری دادهها ……………………………………………………………….. | 69 |
4-4 | بررسی دادهها …………………………………………………………………………….. | 70 |
4-4-1 | متن 1،آغاز کتاب ……………………………………………………………………….. | 70 |
4-4-2 | متن 2، کیومرث …………………………………………………………………………. | 73 |
4-4-3 | متن 3، بیژن و منیژه ……………………………………………………………………. | 78 |
4-4-4 | متن 4، پادشاهی همای ……………………………………………………………….. | 98 |
4-4-5 | متن 5، هوشنگ …………………………………………………………………………. | 104 |
4-4-6 | متن 6، بهمن ……………………………………………………………………………… | 108 |
4-4-7 | متن 7، تهمورث ………………………………………………………………………… | 118 |
4-4-8 | متن 8، جمشید ………………………………………………………………………….. | 123 |
4-4-9 | متن 9، پادشاهی یزدگرد ……………………………………………………………… | 132 |
4-4-10 | متن 10، پادشاهی نرسی بهرام ……………………………………………………… | 156 |
فصل پنجم | نتیجهگیری و پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………… | 162 |
5-1 | مقدمه ……………………………………………………………………………………….. | 163 |
5-2 | نتیجهگیری ………………………………………………………………………………… | 164 |
5-3 | پیشنهادهای تحقیق ……………………………………………………………………… | 167 |
واژهنامه فارسی به انگلیسی | ………………………………………………………………………………………………….. | 168 |
واژهنامه انگلیسی به فارسی | ……………………………………………………………………………………………….. | 170 |
منابع | ………………………………………………………………………………………………….. | 172 |
منابع داخلی | …………………………………………………………………………………………………… | 173 |
منابع خارجی | …………………………………………………………………………………………………… | 175 |
منابع اینترنتی | …………………………………………………………………………………………………… | 176 |
پایان نامه رایگان درباره حوزه و دانشگاه، فرهنگ و تمدن، نهج البلاغه – مجله علمی خبری رهاجو
فهرست جداول | صفحه |
جدول 4-1 …………………………………………………………………………………………………………………. | 71 |
جدول 4-2 …………………………………………………………………………………………………………………. | 71 |
جدول 4-3 …………………………………………………………………………………………………………………. | 75 |
جدول 4-4 …………………………………………………………………………………………………………………. | 76 |
جدول 4-5 …………………………………………………………………………………………………………………. | 76 |
جدول 4-6 …………………………………………………………………………………………………………………. | 80 |
جدول 4-7 …………………………………………………………………………………………………………………. | 81 |
جدول 4-8 …………………………………………………………………………………………………………………. | 84 |
جدول 4-9 …………………………………………………………………………………………………………………. | 85 |
جدول 4-10 ………………………………………………………………………………………………………………. | 88 |
جدول 4-11 ………………………………………………………………………………………………………………. | 89 |
جدول 4-12 ………………………………………………………………………………………………………………. | 92 |
جدول 4-13 ………………………………………………………………………………………………………………. | 93 |
جدول 4-14 ………………………………………………………………………………………………………………. | 95 |
جدول 4-15 ………………………………………………………………………………………………………………. | 96 |
جدول 4-16 ………………………………………………………………………………………………………………. | 96 |
جدول 4-17 ………………………………………………………………………………………………………………. | 100 |
جدول 4-18 ………………………………………………………………………………………………………………. | 102 |
جدول 4-19 ………………………………………………………………………………………………………………. | 102 |
جدول 4-20 ………………………………………………………………………………………………………………. | 105 |
جدول 4-21 ………………………………………………………………………………………………………………. | 106 |
جدول 4-22 ………………………………………………………………………………………………………………. | 106 |
جدول 4-23 ………………………………………………………………………………………………………………. | 110 |
جدول 4-24 ………………………………………………………………………………………………………………. | 111 |
جدول 4-25 ………………………………………………………………………………………………………………. | 114 |
جدول 4-26 ………………………………………………………………………………………………………………. | 116 |
جدول 4-27 ………………………………………………………………………………………………………………. | 116 |
جدول 4-28 ………………………………………………………………………………………………………………. | 120 |
جدول 4-29 ………………………………………………………………………………………………………………. | 121 |
جدول 4-30 ………………………………………………………………………………………………………………. | 121 |
جدول 4-31 ………………………………………………………………………………………………………………. | 125 |
جدول 4-32 ………………………………………………………………………………………………………………. | 126 |
جدول 4-33 ………………………………………………………………………………………………………………. | 129 |
جدول 4-34 ………………………………………………………………………………………………………………. | 130 |
جدول 4-35 ………………………………………………………………………………………………………………. | 130 |
جدول 4-36 ………………………………………………………………………………………………………………. | 134 |
جدول 4-37 ………………………………………………………………………………………………………………. | 135 |
جدول 4-38 ………………………………………………………………………………………………………………. | 138 |
جدول 4-39 ………………………………………………………………………………………………………………. | 139 |
جدول 4-40 ………………………………………………………………………………………………………………. | 142 |
جدول 4-41 ………………………………………………………………………………………………………………. | 143 |
جدول 4-42 ………………………………………………………………………………………………………………. | 146 |
جدول 4-43 ………………………………………………………………………………………………………………. | 147 |
جدول 4-44 ………………………………………………………………………………………………………………. | 150 |
جدول 4-45 ………………………………………………………………………………………………………………. | 150 |
جدول 4-46 ………………………………………………………………………………………………………………. | 153 |
جدول 4-47 ………………………………………………………………………………………………………………. | 154 |
جدول 4-48 ………………………………………………………………………………………………………………. | 154 |
جدول 4-49 ………………………………………………………………………………………………………………. | 157 |
جدول 4-50 ………………………………………………………………………………………………………………. | 158 |
جدول 4-51 ………………………………………………………………………………………………………………. | 158 |
جدول 4-52 ………………………………………………………………………………………………………………. | 160 |
جدول 4-53 ………………………………………………………………………………………………………………. | 160 |