شرکت صنایع غذایی یک و یک از جمله شرکتهایی است که محصولات با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود می گذارد و به آنها خدمت رسانی می کند.
لازمه حیات این شرکت آگاهی مدیران آن از ادراکات و انتظارات دریافت کنندگان خدمت و ادراکات و انتظارات واقعی آنها می باشد. اگر نتواند تناسبی بین آنها برقرار کند بطور حتم کیفیت ارائه شده پایین آمده و بر وفاداری مشتریان تاثیر منفی می گذارد. لذا این تحقیق تلاش می کند تا انتظارات و ادراکات مشتریان از کیفیت ارائه شده توسط شرکت صنایع غذایی یک و یک بر وفادار بودن آنها مشخص شود.
یک مطلب دیگر :
1-4-1 سؤالات فرعی تحقیق:
– آیا کیفیت محصولات شرکت صنایع غذایی یک و یک نسبت به رقباء موجب وفاداری مشتریان آن شده است؟
– آیا قابلیت اطمینان به محصولات شرکت صنایع غذایی یک و یک نسبت به رقباء موجب وفاداری مشتریان آن شده است؟
– آیا پاسخ گویی در شرکت صنایع غذایی یک و یک نسبت به رقباء موجب وفاداری مشتریان آن شده است؟
– آیا قیمت محصولات شرکت صنایع غذایی یک و یک نسبت به رقباء موجب وفاداری مشتریان شده است؟
– آیا زمان در شرکت صنایع غذایی یک و یک نسبت به رقباء موجب وفاداری مشتریان شده است؟
– آیا انعطاف پذیری شرکت صنایع غذایی یک و یک نسبت به رقباء موجب وفاداری مشتریان شده است؟
1-5 فرضیههای تحقیق
فرضیه اصلی:
مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک با وجود قیمت بالا نسبت به سایر رقبا وفادار هستند.
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در ذهن مشتریان و ایجاد دارایی معنوی به نام برند، دیدگاه جدیدی در علم بازاریابی محسوب می شود. تحقیقات مختلف مشخص کرده است که ارزش واقعی در درون محصول یا خدمات نیست، بلکه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد واین برند است که ارزش واقعی را در ذهن مشتریان ایجاد می کند.(انصاری و دیگران،1389،ص.17)
تلاش برای تعریف رابطه میان مشتریان و برندها، واژه «ارزش ویژه برند» را در ادبیات بازاریابی به وجود آورده است.(Wood,2000,P.662) چگونه مشتریان، برندها را
دریافت می کنند و چه چیزهایی آنها را به پرداخت قیمت اضافی برمی انگیزاند. این امر، موضوع مهم در تحقیق پیرامون ارزش ویژه برند است.(Anselmsson et al,2007,P.441) تحقیق درباره برندها و ارزش ویژه برند در فعالیت بازاریابی و تئوری بازاریابی در سال های اخیر، اهمیت یافته است. به طور گسترده ای تشخیص داده شده که برندها می توانند ارزش و قدرت در بازار، ورای آنچه که به وسیله مشخصه های ذاتی محصول ایجاد می شود را فراهم نمایند. در واقع برندهای قوی که در آزمون زمان، دوام می آورند، برای دهه ها به کار گرفته می شوند و جریان فزاینده درآمد را برای محصولاتی که تحت آن برند فروخته می شوند، فراهم می کنند.(Wilcox et al,2008,P.202)در این تحقیق سعی شده است رابطه بین ابعاد ارزش ویژه برند، ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.جهت ارزیابی و اندازه گیری متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق ،شاخص هایی بانظر خبرگان ومتخصصین در زمینه موضوع تحقیق انتخاب و تایید شده اند و بر اساس شاخص های مذکور ،سوالات پرسشنامه جهت توزیع در بین افراد نمونه آماری (در این تحقیق مصرف کنندگان گوشی های موبایل استان قزوین می باشد به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است)،طراحی شده است.پس از جمع آوری پرسشنامه و آماده سازی داده های تحقیق، تحلیل آماری با نرم افزار SPSS و Lisrel انجام گرفته و در آخر نتیجه گیری و پیشنهادات تحقیق ارائه شده است.
در این فصل ، پس از بیان مساله و شرح اهمیت وضرورت تحقیق ، به بیان اهداف ،فرضیات و..پرداخته می شود.یک مطلب دیگر :
پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
بازاریابان داخلی از دست رفته است.(شمس ،1387،ص.2)
افزایش تعداد برندهای رقابتی در بازارهای مصرفی بین المللی ، توسعه ارزیابی های معتبر و1-3-3 خواص الکتریکی.. 7
1-3-4 خواص مغناطیسی : 8
1-3-5 خواص نوری.. 9
1-3-6 خواص شیمیایی : 9
1-3-7 خواص حرارتی : 9
1-4 روش های تهیه لایه های نازک.. 10
1-5 رسوب فیزیکی بخار PVD : 10
1-6 روش تبخیر حرارتی : 11
1-6-1 تبخیر حرارتی مقاومتی.. 11
1-6-2 روش تبخیر حرارتی پرتو الکترونی : 11
1-6-3 روش تبخیر حرارتی لیزری.. 12
1-6-4 روش آنی تبخیر. 12
1-6-5 تبخیر با استفاده از قوس الکتریکی : 12
1-7 کند وپاش… 13
1-8 رسوب شیمیایی بخار CVD.. 13
1-9 اپی تکسی باریکه مولکولی : MBE.. 15
1-10 لایه گذاری به وسیله پالس لیزری PLD : 15
1-11 لایه نشانی حمام شیمیایی CBD : 16
1-12 روش لایه نشان سل ژل. 16
1-12-1 مراحل فرآیند سل ژل. 18
فصل 2. 25
نیمه هادی ها و بررسی خواص اپتیکی.. 25
مقدمه. 25
2-1 نیمه هادی ها 26
2-2 نیمه هادی های نوع N و P. 26
2-3 گاف انرژی.. 28
2-4 نظریه نوار ها 28
2-4-1 نوار های الکترونیکی.. 29
2-4-2 جابه جایی بین نواری.. 29
2-5 مواد از نظر گسیل فوتونی.. 30
2-5-1 گاف انرژی مستقیم و غیر مستقیم : 30
2-6 وابستگی گاف انرژی به دما و فشار. 33
2-7 ماهیت نور. 34
2-8 بیان کمی پدیده ها اپتیکی.. 34
2-8-1 فرآیند جذب… 35
2-9 مدل سازی تابع دی الکتریک… 37
2-9-1 مدل تاک لورنتز. 37
2-10 نیمه هادی .. 38
فصل 3. 41
انواع روش های اندازه گیری ناهمواری های سطح لایه های نازک.. 41
مقدمه. 41
3-1 میکروسکوپ هم کانونی.. 42
3-1-1 اساس کار میکروسکوپ هم کانونی.. 43
3-1-2 پارامتر های اپتیکی در میکروسکوپ هم کانونی.. 51
3-2 میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) 53
3-2-2 آشکار سازی جهت گیری تیرک.. 55
3-2-3 مدهای مختلف AFM… 56
3-2-4 مدهای تماسی.. 57
3-2-5 روش های شبه تماسی.. 58
3-3 میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) 59
3-4 میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) 61
3-4-1 میکروسکوپ الکترونی عبوری.. 62
3-4-2 عملکرد میکروسکوپ… 62
3-5 مزیت و توانمندی های هر یک از میکروسکوپ ها 63
3-6 محدودیت های هر یک از این روش ها 64
3-7 بیضی سنجی.. 65
3-7-1 اساس کار بیضی سنجی.. 65
فصل 4. 68
کارهای آزمایشگاهی، بحث و نتیجه گیری.. 68
مقدمه. 68
4-1 روش های عملی و ساخت نمونه ها 69
4-2 اندازه گیری ناهمواری سطح و بستگی ضرایب اپتیکی به آن. 71
4-3 نتیجه گیری.. 88
4-4 پیشنهادات… 89
منابع و مراجع. 90
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل (1-1) نمای کلی از تمامی مراحل سل ژل. 19
شکل (2-1) باند های انرژی برای نیمه هادی نوع n. 28
شکل (2-2) باندهای انرژی برای نیمه هادی نوع P.. 28
شکل (2-3) نمایش باندهای انرژی.. 29
شکل (2-4) تصویر گاف انرژی نیمه هادی ها به صورت : الف) غیر مستقیم ب) مستقیم. 32
شکل (2-5) فرآیند جذب اساسی در نیمه هادی را نشان می دهد. 36
شکل (2-6)ساختار فضایی ZnO دارای ثابت های شبکه cو a. 40
شکل (2-7)ساختار شش ضلعی ZnO 40
شکل (3-1) نمای شماتیک میکروسکوپ هم کانونی.. 45
شکل (3-2)اساس عملکرد میکروسکوپ هم کانونی.. 46
شکل (3-3) نمودار توزیع و پخش بسامد. 50
یک مطلب دیگر :
شکل(3-4) شماتیک اصول عملکرد AFM… 55
شکل (3-5) در بیان جابجایی عمودی و افقی باریکه لیزر بازتابیده به تیرک بر اثر نیروی عمود و مماس بر افق وارد بر تیرک . 57
شکل (3-6) خمیدگی تیرک موجب جابه جایی باریکه لیزر بازتابیده بر روی دیود نوری می شود. 57
شکل (3-7) نیروهای وارد بر تیرک در فاصله های مختلف از سطح نمونه. 58
شکل (3-8) مقایسه نمادین بین حالت تماسی و حالت غیر تماسی.. 59
شکل (3-9) طرحی از میکروسکوپ الکترونی روبشی.. 60
شکل (3-10) سه نوع سیگنال در مد رسانایی SEM : 61
شکل(3-11)نمای شماتیک از عملکرد میکروسکوپ الکترونی عبوری 64
شکل (3-12) طرح واره بیضی سنج که شامل منبع نور، قطبی کننده، جبران کننده، آنالیزور و آشکارساز است… 67
شکل (3-13)در بیضی سنجی زاویه تابش با زاویه بازتاب برابر است… 68
شکل (4-1) نمودار ناهمواری برای نمونه .. 73
شکل (4-2) نمودار ناهمواری برای نمونه .. 74
شکل (4-3) نمودار ناهمواری برای نمونه .. 75
شکل (4-4) نمودار ناهمواری برای نمونه .. 76
شکل (4-5) نمودار ناهمواری برای نمونه .. 77
شکل (4-6) نمودار ناهمواری برای نمونه .. 78
شکل (4-7) نمودار ضریب شکست برای نمونه .. 80
شکل (4-8) نمودار ضریب شکست برای نمونه .. 81
شکل (4-9) نمودار ضریب شکست برای نمونه .. 82
شکل (4-10) نمودار ضریب شکست برای سه نمونه .. 83
شکل (4-11) نمودار ضریب شکست برای نمونه .. 84
شکل (4-12) نمودار ضریب شکست برای نمونه .. 85
شکل (4-13) نمودار ضریب شکست برای نمونه .. 86
شکل (4-14) نمودار ضریب شکست برای سه نمونه .. 87
چکیده
امروزه مطالعات فراوانی در خصوص مواد نیمه هادی و اثر جا نشانی این مواد با مواد دیگر صورت گرفته است. ما در این پایان نامه خواص اپتیکی لایه های نازک ZnO و ZnO آلاییده شده با Mn، تهیه شده به روش سل-ژل را مطالعه کرده ایم و ناهمواریهای سطحی لایه های نازک تهیه شده را توسط میکروسکوپ هم کانونی اندازه گرفته ایم.
نتایج این تحقیق نشان می دهد که خواص اپتیکی لایه های ZnO خالص و آلاییده شده با Mn با تغییر ناهمواری سطح تغییر میکند.
واژگان کلیدی : میکروسکوپ هم کانونی، لایه های نازک، جا نشانی، سل ژل، خواص اپتیکی، ZnO
مقدمه
گفته می شود که در قرن 21 سه علم در عرصه زندگی انسان پیشرو سایر علوم می گردند. این سه علم بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی و فن آوری اطلاعات می باشند. از این میان نانو تکنولوژی یکی از پیامدهای زندگی مدرن می باشد. نیاز های همچون سرعت بیشتر، دقت افزونتر، فضای فیزیکی و بازتر و بالاخره رفاه مناسب تر، بیشتر را متوجه استفاده از ابزار کوچک از مرتبه یک میلیاردم متر نموده است. یکی از مهم ترین عرصه های فناوری نانو، لایه های نازک می باشد. از این رو در تحقیقات و صنایع امروزی نیمه هادی ها دارای کاربردهای فراوانی هستند چون خواص اپتیکی و الکتریکی جالبی از خود نشان می دهند.
همچنین اثبات شده است که با افزودن نا خالصی به نیمه هادی ها، خواص اپتیکی و الکتریکی آنها تغییراتی پیدا کرده و عملکرد متفاوتی از خود نشان می دهند. یکی از نیمه هادی های بسیار پر کاربرد نیمه هادی اکسید روی می باشد که با توجه به خواص اپتیکی و الکتریکی خاصی که دارد کابرد های بسیاری در شاخه های مختلف علوم و فناوری را دارد. در این پایان نامه ZnO را با Mn جا نشانی کرده و پس از تهیه لایه نازک آن، نتایج این جا نشانی را بر خواص اپتیکی ZnO به دست می آوریم. اهمیت موضوع این پایان نامه در روش به کار رفته در تهیه لایه نازک می باشد که با توجه به حاصل شدن ساختار متفاوت نسبت به سایر روش های لایه نشانی، خواص اپتیکی این لایه ها اهمیت پیدا می کند.
در فصل اول مقدمه ای برلایه های نازک و انواع روشهای لایه نشانی از جمله PVD، CVD و کندوپاش و سل ژل را آورده ایم، در فصل دوم خواص اپتیکی نیمه هادی ها، تعریف نیمه هادی ها، ZnO، وتوابع دی الکتریک را مورد بحث قرار داده ایم، در فصل سوم انواع روش های مطالعه لایه های نازک و ضخامت سنجی از جمله میکروسکوپ هم کانونی، بیضی سنجی، میکروسکوپ های AFM، SEM، TEM را به اختصار بررسی کرده ایم و در فصل چهارم کارهای تجربی را آورده و در مورد نتایج بدست آمده از نمونه ها بحث کرده ایم.
مقدمه
بررسی خواص فیزیکی ماده در طول صد سال اخیر آن قدر پیشرفت کرده است که امروزه علم فیزیک به گروه بزرگی از شاخه های خاص که اغلب شکاف بزرگی هم بین آنها وجود دارد، تقسیم شده است. این شاخه ها در واقع به علت گستردگی بسیار خود علم به وجود آمده اند، و عملاً با بخش خاصی که مطالعه می شود، و روش بررسی و چیزهایی از این قبیل متمایز می شوند. یکی از این شاخه های مهم و مستقل که درسال های اخیر توسعه یافته فیزیک لایه های نازک است. این شاخه از فیزیک با سیستم هایی سروکار دارد که فقط یک ویژگی مشترک دارند، یعنی آنهایی که یکی از ابعاد شان بسیار کوچک است، درحالی که ممکن است سایر خواص چنین سیستم هایی و همچنین روش های بررسی آنها متفاوت باشند.
معمولاً ما در جست و جوی مشخصه های فیزیکی اجسام سه بعدی هستیم و خواص مشخصه این اجسام را هم غالباً برای واحد حجم در نظر می گیریم، یعنی فرض می کنیم که این مشخصه ها به حجم جسم بستگی ندارد. این فرض ما دام که ابعاد جسم «معمولی» یعنی کم و بیش در حد ماکروسکوپی باشد پذیرفتنی است، اما به محض این که با کوچک شدن یکی از ابعاد افزایش قابل ملاحظه ای در نسبت سطح به حجم پدید بیاید دیگر معتبر نیست. در صورت کاهش دو بعد دیگر هم تغییرات بیشتری را می توان مشاهده کرد. مثلا ذره های بسیار کوچک پخش شده در یک ماتریس یا لایه های بسیار نازک مشتمل بر نواحی مجزا بی هنجاریهای قابل ملاحظه ای را در خواصشان بروز می دهند.
2-6.علل عدم تحقق عدالت در سازمان ها 28
2-6-1. تعریف نشدن اهداف و استراتژی ها بر محور عدالت 29
2-6-2. محیط و تأثیر آن بر رفتارهای عادلانه 30
2-6-3. فناوری و عدالت سازمانی 30
2-6-4. اندازه سازمان و امکان اجرای عدالت در آن 31
2-6-7. ساخت قدرت و کنترل و عدالت سازمانی 32
2-6-8. فرهنگ و زبان 33
2-7.اثرات منفی عدم رعایت عدالت سازمانی 35
2-8.عوامل ایجاد کننده ی بی عدالتی 36
2-9.دلایل بی عدالتی در سازمان توسط مدیران 37
2-10.عوامل موثر بر درک عدالت 40
2-11.نتایج درک عدالت 42
2-11-1. عملکرد کاری 42
2-11-2. رفتار شهروندی سازمانی 43
2-11-3. واکنش های نگرشی و احساسی نسبت به پیامدهای خاص سازمان و سرپرست 43
2-11-4. رفتار خلاف انتظار و ترک شغل 43
2-12.راهکاری پیشنهادی جهت رعایت عدالت در سازمان توسط مدیر 44
2-13.راهکارهای ارتقاء عدالت در سازمان 44
2-13-1. رویه های استخدامی 45
2-13-2. مدیریت حل و فصل تعارضات سازمانی 46
2-13-3. نظام ارزیابی عملکرد 46
2-13-4. نظام پاداش دهی 47
2-13-5. مدیریت کوچک سازی و تعدیل نیرو 48
2-14.عملکرد 49
2-15.عوامل عملکردی 50
2-15-1.عوامل رفتاری 51
2-15-2.عوامل فرایندی 51
2-16.عوامل مؤثر بر عملکرد از دیدگاه محققان 52
2-17.سیستم عملکرد فردی 53
2-18.چارچوب نظری و مدل پژوهش 54
2-19.واکاوی ادبیات پژوهش 55
2-19.واکاوی ادبیات پژوهش در جهان 55
2-19.واکاوی ادبیات پژوهش در ایران 58
2-20.تاریخچه سازمان تامین اجتماعی 64
فصــل سوم 67
3-1.مقدمه 68
3-2.روش تحقیق 69
3-3.جامعه آماری 70
3-4.نمونه آماری 70
3-5.ابزار گردآوری داده ها 73
3-6.اعتبار ابزار اندازه گیری (پرسشنامه) 74
3-6-1.روایی پرسشنامه 74
3-6-2.پایایی پرسشنامه 75
3-7.متغیرهای پژوهش 76
3-8-1. متغیرهای مستقل 76
3-8-2. متغیرهای وابسته 76
3-9.روش تجزیه و تحلیل داده ها( روش آماری) 77
3-10.قلمرو تحقیق 78
3-10-1.قلمرو موضوعی 78
3-10-2.قلمرو زمانی 78
3-10-3. قلمرو مکانی 78
فصل چهــارم 79
4-1. مقدمه 80
4-2.آمار توصیفی 81
4-2-1.آمار توصیفی مشتریان 81
4-2-1-1.جنسیت پاسخگویان 81
4-2-1-2. وضعیت تاهل پاسخگویان 82
4-2-1-3.سن 83
4-2-1-4.سطح تحصیلات 85
4-2-1-5.سابقه کار 86
4-2-1-6.واحد سازمانی 87
4- 3. توصیف سوالات پرسشنامه در راستای متغیرهای پژوهش 88
4-3-1.عدالت توزیعی 89
4-3-2.عدالت مراوده ای 89
4-3-3. عدالت رویه ای 91
4-4. انجام پیش فرض های رگرسیون 92
4-4-1.آزمون کولموگروف اسمیرنوف 92
4-4-2. آزمون استقلال خطاها 93
4-5. آزمون فرضیات پژوهش 94
4-5-1. فرضیه اصلی پژوهش 94
4-5-2. فرضیه فرعی اول 95
4-5-3. فرضیه فرعی دوم 97
4-5-4. فرضیه فرعی سوم 98
4-6.بررسی تفاوت در عدالت سازمانی و سطح عملکرد در کارکنان 100
یک مطلب دیگر :